22 de novembre del 2011

PUNT I ...


PUNT I ...  El passat diumenge electoral vaig deixar de ser oficialment senador. Hauran estat una mica més de vuit anys dedicats parcial o exclusivament a la política.. Aixímateix, també haurà estat el segon cicle polític personal . El primer fou entre els anys 1979 –  1991, en que entre d'altres vaig ser el primer alcalde democràtic de Flix. Aquest segon cicle el vaig començar el 2003 en accedir un altre cop a l’alcaldia de Flix, càrrec que complementaria dos anys amb el de president del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre. L’any 2007 tornaria a repetir per dos anys l’alcaldia i el març de 2008 vaig accedir al càrrec de senador de la IX Legislatura.

A finals de l’any 2006 vaig obrir aquest BLOC. Des d’aleshores hauran pasat gairebé cinc anys, 1040 entrades, 627 comentaris, 21 seguidors registrats, i des del 4 de gener de 2007, data en que vaig obrir el comptadors  s’han registrat: 440.283 pàgines vistes i 231.963 visites úniques. 


Les etiquetes més nombroses han estat relacionades amb:

·                     Ajuntament (186)
·                     Història (140)
·                     Esquerra (128)
·                     Senat (125)
·                     Actualitat (108)
·                     Activitats (105)
·                     Gent de Flix (68)
·                     Medi Ambient (68)
·                     Llibres (67)

I les cinc entrades més llegides del darrers 30 dies han estat:























































MOLTES GRÀCIES !!!