8 de juliol del 2011

CONSELL COMARCAL DE LA RIBERA D'EBRE


Ahir vaig assistir a la constitució del nou Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre. La nova majoria de consellers de CiU després de les eleccions municipals del passat 22 de maig ha obert una nova etapa, amb l'alcalde de Tivissa, Jordi Jardí, com a nou president comarcal. Nova etapa després de vuit anys de governs d'esquerra (ERC - PSC).
En el meu record la data del 2 d'agost de 2003 quan vaig ser elegit president comarcal. Tot i que vaig tenir l'ocasió de felicitar els nous consellers i conselleres comarcals,  i especialment al nou president, des d'aquí voldria desitjar al nou equip de govern el màxim d'encert en la seua gestió.
En aquests moments de greu crisi econòmica, on des d'alguns mitjans es posa en qüestió els consells comarcals, des del coneixement personal que en tinc del seu funcionament,  voldria deixar clar la seua importància, especialment  al servei de la qualitat de vida dels municipis petits com son els de les nostres comarques i dels seus habitants.